Saturday, July 19, 2008

lördag

Idag är det lördag. I går var det fredag. I morgon är det söndag.

Sitter i soffan å kollar på Scrubs. Ted är verkligen helt sjuk kul. För att inte tala om hans acapellagrupp. Klockren.

Idag ska vi ut. Jag, Karin och Linda. Sen ska vi nog träffa Martin och Magnus. Vet inte om Andreas ska me dem oxå. Hade ju vart kul i så fall. Synd bara att det bara finns en massa crappy uteställen i den här stan. CRAPPY!

Nu har jag jobbat i två veckor. Förstå vad tiden går fort. Det känns rätt skönt att det bara är en vecka kvar, mitt tålamod börjar nästan ta slut... Försöker koppla bort, men det är svårt ibland. Fast annars är det en bra plats, med trevlig personal. En farbror som bor där är från Gotland, och är väldigt söt. Svårt att prata med honom dock, då det mesta som kommer ur honom är en aning osammanhängande. Ska följa Lindas råd och sjunga lite Summan kummar eller nåt för honom, och se om det ringer nån liten klocka hos honom. En annan i personalen är också från Gotland, och ytterligare en har nyligen bott där i 4 år. Så vi funderar på att bilda en liten Gotlandsklubb där. Nej... Det gör vi inte...

I går var det Saw 2 på TV. Såg faktiskt lite på den. Hade gärna sett hela, om vi inte skulle åka hem mitt i hela. Den va faktiskt inte så dålig. Klarar inte av såna där splatterfilmer, men det är ju bara att blunda när det kommer... Gillar det där psykologiska, som gör en kocko i huvudet. Får nog fråga Jennie om vi kan se de nångång (fast bara de som är bra, inte den sista som ska va ganska usel).

Nej, nu var det slut på Scrubs. Det va två väldigt bra avsnitt i dag. Måste fortsätta köpa boxarna så att jag har alla.

Nu ska jag snart göra kaffe. Och kanske göra lite negerbollarså kan ja ge bort det i kväll.

Have a nice weekend!

No comments: