Friday, October 06, 2006

visdomständer...

Varför ska vi egentligen ha visdomständer för? Är det ett sätt att testa människans smärttröskel och toleransnivå? Min tand som bara har växt lite under en annan tand typ har bestämt sig nu att den ska bara upp.. Å de gör så ooont! Känner mig som en riktigt gnällspik, som bara vill att folk ska tycka synd om mig...

Snart är det helg igen.. Är det klokt vad tiden går fort? Veckorna bara rusar i väg. Snart fyller jag år, sedan är det inte länge tills man ska hänga upp adventsstjärnan igen... Och vips är det 2007. Galet...

Förra helgen var jag hos Jennie. Vet inte om jag lyckades muntra upp henne så jättemycket, men ibland räcker det kanske med att vara vara där.. I allafall hade vi en väldigt rolig helg.. Såg två bra filmer (North Country samt Heartbreak hotel), åt god mat, va på V&B och åt en massa chips :-) Hade väldigt kul på V&B (som är en klubb för er som inte vet). Hade allvarliga diskussioner med både Daniel och Paf.. Kanske tur att jag inte riktigt kommer ihåg om vad.. :-) Dagen efter va jag grymt bakis.. Sov till klockan tre. Gick sedan å lades oss kl 22 igen eftersom Jennie skulle upp å jobba tidigt på måndagen... Det va nog mitt livs kortaste dag...

Nu har perioden då jag äter alldeles för många satsumas så jag får ont i magen börjat igen.. Det är lite som en drog för mig det där... Tänker att jag inte ska köpa, sedan helt plötsligt står jag där med en påse satsumas i handen igen samt ett kvitto som skvallrar om ett alldeles för stort satsumasköp...

Idag ska jag fika me Karin.. Min vän som är helt slut nu för tiden efter allt pendlande och planering.. Suck.. Jag undrar om man ändå bör sträva efter ett jobb sen när man är klar... I morgon kanske vi ska hem till Linda å Magnus å dricka lite öl. Ska bli skoj!

Ha de bra i höstrusket..

1 comment:

Jennie said...

miljöpartiet o deras vargar med daniel o kärlek med paf. haha.