Tuesday, October 10, 2006

En bra dag...

Vissa dagar blir bara så där himla bra lixom... I dag är en sådan dag. Känns som att jag har skolan under kontroll, fick äntligen ett mail från min handledare som skrev att jag kan komma i morgon, fick besked av studievägledningen att det går att göra som jag vill, fick veta attt jag får jobba lite hos Johan, terminsmärket kom neddimpande i brevlådan. Jaa, känner mig bara allmänt tillfreds och nöjd. Köpt en hel påse Satsumas också :-)

Om några veckor ska jag och Martin åka till Gotland. Det ser jag verkligen fram emot. Ska bli trevligt å träffa mamma. Och Sheela...

I lördags va vi på födelsedagsfest. Alla blev helt galet fulla... Jag grät över Sheela, storSandra grät över sin katt som varit död i två år, Karin började gråta efter att jag och Martin gått till bussen. Linda hade chipskrig i köket, som stackarn själv fick städa upp dagen efter. Det är regel nummer 1: ha gärna chipskrig, men inte i din egen lägenhet och inte när du ska ha gäster nästa dag...

Såg precis kort på mig och Jennie (och alla de andra) på V&B's hemsida. Haha, riktigt snygga... Kolla in www.vannerochbekanta.se, klicka på "se kort" eller nåt sånt och välj sedan 30 september - klassfoton så hittar ni mig och min kära vän där i röran nånstans. Blir påmind om hur kul vi hade när jag ser det :-)

I morgon ser jag fram emot post...

No comments: