Monday, October 30, 2006

kallt

Haft en väldigt bra helg... Åkte till Ulricehamn på fredan efter en lång och trevlig fika med Karin och Linda. På lördagen va jag och Martin inne i centrum och tittade på när hans mamma & co från Ulricehamns brukshundsklubb hade agillityuppvisning. Det var den kallaste dagen på länge, men väldigt kul att titta på alla hundar. Blev lite kär i Sven :-)

Sedan på kvällen vart de fest hon Malin och Niklas. Massa god mat, alkohol och trevliga människor (nja.. de flesta iaf). Blev nog väldigt full, men oj va kul ja hade. Hamnade på Ulricehamns enda (?) uteställe sen - Pluto. Rätt trist ställe men ja hade skoj ändå. På natten sen gick vi i snön. Det kändes rätt magiskt... Andreas å Jonas pappa hämtade oss sen. Väldigt trött i bilen och det är knappt att jag kommer ihåg hur ja kom i säng.

Söndagen tillbringades till största delen i sängen. Tackar för den extra timmen vi fick där. Kändes rätt jobbigt att gå upp kl tre, men när ja kom ner i köket var den ju bara två :-) Me like... Jag och Martin var ute en stund i kölden med Jinni. Hon lekte lite me Russin. Va kul å se på dem. Åkte hem till Jönköping sen på kvällen. Blev sur på Martin så jag gick och la mig nästan direkt när vi kom hem. Detta resulterade i alldeles för mycket sömn för mig så idag är jag ruskigt trött. Svårt det där.. Ja menar, jag kan ju inte fixa det me mer sömn precis.. Hm...

Idag är ja dock glad igen. Är nog inte så långsint av mig :-)

Ska bli super å åka hem i morgon. Min bror kommer oxå. Skoj skoj!

1 comment:

Jennie said...

men åh. äntligen en ny post i din blogg, d va på tiden ;)