Monday, September 25, 2006

göteborg

I helgen var jag å Martin i Göteborg. Såg Håkan på fredagen. De va en väldigt bra spelning, kanske den bästa jag sett. Vi satt dock på en restaurang hela tiden, men den magiska känslan nådde oss ända dit. Han avslutade med Nu kan du få mig så lätt. Länge sedan ja hörde honom spela den. Det var så fint...

Lördagen tillbringade vi på stan (likaså fredagen). Jag som hade massa pengar som ja skulle handla för hittade inte mycket... En billig tröja å ett par jeans. Och ett par vantar... Men så är det alltid...

På lördagskvällen va vi i Bergsjön å hälsade på Martins klasskompis från högstadiet. Drack lite öl å en drink... pratade...

På söndagen va vi på Universeum. Hade aldrig varit där förut. De va trevligt...

Hade en bra helg. Härligt väder hela tiden. En del av tiden kände ja mig ledsen dock. Kan inte skaka av mig oron...

Nu sitter ja här... Tänkte gå å träna lite... Om ja hinner/orkar... Sov alldeles för länge idag. Annars tar ja de i kväll.

Hej svej!

No comments: