Tuesday, November 14, 2006

Jaha

Tycker det är jobbigt att komma på slående titlar.

I dag har vi haft min favoritlärare... Eller, nja... Det där va nog inte riktigt sant de. Tycker Lillian e riktigt jobbig att lyssna på. Har verkligen ingen behaglig röst... Fast ja har aldrig noterat det förut så det kanske är något hon lagt till me på senare tid. Vad vet jag... Hon sa iaf att hon kände mig sen förut inför alla klasskamrater, det va ju trevligt...

I går bokade jag hotellrum till nyår. Känner väl ibland att det är liite onödigt, men det ska ändå bli väldigt mysigt... Fint hotell, god mat, mycket vin, en skön säng och en stor frukostbuffé. Det blir nog tevligt. och nej, vi ska INTE förlova oss :-)

Ska egentligen skriva på mitt Bakland. Förstår att många inte har en susning om vad det är, och det är knappt att jag själv vet det... Men har ni någon gång funderat över varför Pelle och Måns inte tycker om varann? Tja, nåt sånt kan man säga att det är... Kanske...

I helgen kommer Jennie och hälsar på. Ska bli riktigt skoj. Hoppas på en trevlig vinkväll på lördag, om ekonomin tillåter...

Just de ja... Har varit hemma på Gotland... Trevligt va de... Lugnt... Lite för lugnt tycker nog vissa ;-) Och ett år äldre har jag blivit. Usch...

No comments: