Tuesday, September 19, 2006

Skitsnack

Satt uppe på fjärde våningen i skolan nyss å pluggade. Hamnade i datasalen för att börja skriva på min hemtenta alternativt mitt drama men så fort jag satte mig här blev jag fruktansvärt omotiverad att fortsätta mitt pluggande... Datorer kan ha ett dåligt inflytande på en...

Vad har hänt sedan sist då? Tja, en ny regeringen har vi lyckats rösta fram. Jag vet inte vad jag ska säga om saken egentligen. Kanske är det bra för Sverige, vad vet jag. Kan inte låta bli att tycka det är lite skrämmande dock att ett parti som står på de välbärgades sida men ändå har mage till att kalla sig arbetarparti kan vinna valet. Frågar mig också hur de går för miljön nu, och betygen.. Jaja... E alldeles säker på att de blir skifte om 4 år igen vilket kan vara bra men också lite dåligt. Hur ska man kunna bevisa att det man tror på kan göra det bättre för Sverige på endast fyra år? Jag är dock inte så politiskt insatt så ja kanske svamlar...

Va ju hos tandläkaren förra veckan. De va inget speciellt med min tand. Va där i dag me dock för en vanlig undersökning. Ett litet hål som ska lagas. Lika bra å ta de me en gång medan de ännu är väldigt litet...

Till helgen far vi till Göteborg... Tror att de blir Håkan på fredagen och sen bokmässan nån dag. Vad vi ska hitta på mer vet ja inte riktigt - förutom att gå på stan. Kanske ska ta en tur till Universeum, eller va de hette nu igen :-)

För övrigt tänker jag på Jennie dessa dagar...

1 comment:

Jennie said...

tack! så glad att ja har mina vänner.