Wednesday, September 13, 2006

politik

I dag har de varit en politisk dag i mitt liv. Först jämställdhetsdebatt på högskolan, mellan Gudrun Schyman och en från fp som jag tyvärr inte minns namnet på nu. Andreas agerade moderator... Han skötte sig bra. Jämställdhet är verkligen en viktig fråga som jag pinsamt nog inte funderat så mycket på. Har haft fullt upp med mina vargar :-) Det viktigaste från dagen var att tankarna på föräldraledigheten väcktes hos mig.

Nu på kvällen var vi och lyssnade på Göran Persson i Rådhusparken. Det kom väl inte upp så mycket nytt, men det va en mäktig upplevelse. Känner att jag står på rätt sida iallafall.

Vad har mer hänt idag då? Jag har varit väldigt trött... Så trött att jag inte ens orkade gå å ta en öl. Fick åka hem å ta en power nap helt enkelt.

I övrigt hade jag väldigt kul med min studiegrupp idag. De är rätt roliga faktiskt.

Nu är det väl snart sovdags...

God natt!

No comments: