Tuesday, September 05, 2006

tisdag

I dag va jag å klippte mig. Blev för ovanlighetens skull väldigt nöjd. Hon som klippte mig va en hyvens tjej me så henne kommer ja nog träffa mer. Fick studentrabatt me, trots att ja saknar studentkort. :-)

Köpte Ronja Rövardotter-dvd'n idag... Men vi hann inte se den. Fastnade i TV:n istället.

Martin gjorde god pasta i sin pastamaskin nu i kväll. Smakade väldigt bra...

Suttit på skolan i dag för å plugga. Kan väl inte påstå att det blev så mycket av det... Men ja sätter nog de där kommentarerna i ping-pong i morrn ändå ska ja tro.

Har börjat gå en kvällskurs (eller eftermiddagskurs är nog ett mer passande ord). Litterär och dramatisk gestaltning heter den. Vi hade drama i går vilket va väldigt kul. Verkar va en mycket bra klass, mycket bättre än den jag går i på dagtid så jag tror det blir ett roligt år. Kruxet är bara att jag ska orka hela vägen ut. Eller orka är fel ord... Jag ska inte ge upp på vägen rättare sagt. Kände redan i söndags när ja satt me den jädra dialogen att ja lika gärna kunde hoppa av. Och då va det ändå en lätt uppgift...

Har äntligen bestämt mig idag att ja ska rösta på Miljöpartiet. Känns väldigt bra att äntligen vara säker... Det va nog vargfrågan i kombination med att jag länge haft dem som stark kandidat som slutligen avgjorde. Kanske ska gå å rösta i morrn redan??

Tack Martin för att du finns... Du fyller mitt liv med en massa glädje.. Love you!! ;-)

No comments: