Wednesday, June 21, 2006

Varmt

Tillvaron e rätt varm... Å de e så jävla kvavt. Blä!

I dag har ja jobbat... I brist på bättre ord är det ganska tråkigt... Eller, de e ganska kul egentligen. Hade nog gått i tusen bitar om jag hade gått här hemma hos mamma hela dagarna. Inte för att min kära mamma e hemma nån dag, men ändå... I morogn har ja en jobbig dag å se fram emot. Dusch på en gubbe som jag inte gillar, en timmes pratstund med en gubbe jag aldrig träffat samt handel med affärsnazisten... Sen mot kvällen ska vi hem till Sylve eftersom han fyller år idag. I brist på annat ska jag ta med mig kameran å ta kort på alla. Det kommer bli så intressanta kort så folk kommer bli alldeles till sig när de får se dem. Och där ljög jag...

Det verkar som att jag och Jennifer ska ut på midsommar. Det ska bli lite kul faktiskt eftersom det va länge sen vi gjorde nåt sånt Jennifer och jag. Sen vet jag att vissa inte riktigt jublar över det ;-)

Hm...Undrar om det är fel på msn. Alla blev plötsligt offline....

Jag lider verkligen med Jennie, men faktum är att mutt-märta är nog det roligaste ord jag någonsin hört...

Längtar längtar längtar...


No comments: