Sunday, June 04, 2006

helg

Undrar hur många helger jag har upplevt så här långt i mitt liv?

Det har visst varit pingst.. Det gick verkligen omärkt förbi mig.

I går var jag och Martin på torget och slogs med alla galna tanter. Vart håller egentligen alla farbröder till? Går de i skuggan av tanterna eller stnnar de hemma hos katten? Eller är de döda? Ja, i så fall missar de väl inte så mycket... Av torget asså. Men vi köpte goda saker; wienerbröd, färskpotatis och bröd. Gott gott.

På kvällen kom Karin. Tillsammans med Andreas och Martin såg vi på Sällskapsresan I och II. Tanken var väl lite att vi skulle ha maraton å se alla tre, men det orkade vi inte. Kanske blir en film idag me?

Idag har jag och Martin varit musikalstjärnor samt varit ute och gått. Det känns som att det börjar lossna nu med promenaderna. Det känns inte alls lika tungt längre. Fast nu har ju Martin börjat yra om intervallträning. Hm... Får se hur de blir me det? :-)

Nu är det inte långt kvar tills jag åker hem till Gotland. Jag har verkligen blandade känslor för det. Ska bli såå kul å träffa alla, speciellt mamma och Andreas, men oj vad ja kommer sakna min lilla plutt. (Det där är ett uttryck som Karlsson brukar använda så det är inte så gullepluttigt som det låter.)

Jag köpte en pingvinstång idag, i smyg :-)

Helgens höjdpunkter: Sällskapsresan, musikal och färskpotatis

No comments: