Saturday, June 24, 2006

Midsommardagen 2006

Oj va skönt de va å sova ut idag. Vaknade tjugo över elva. Kändes som att ja skulle kunna sova mycket längre, men då var det faktiskt dax å gå upp. Satte mig ute på terassen för å sola, men det var alldeles för varmt. Jag skulle verkligen vilja bli lite brun, men jag bara avskyr att sitta i solen...

Sedan gick jag ut på en promenad. Sprang till och med några steg. Rätt skönt, bortsett från skoskaven som smög sig på.

Idag ska ja och Jennifer gå ut är det sagt, men ja vet inte ifall jag är så sugen på det. Kostar 150 kr att komma in i kväll har jag hört rykten om, och eftersom Jennifer inte har några pengar så måste ja betala för båda. Nån som anser att det är värt 300 kr för å gå ut och trängas med folk? Nä, tänkte väl det... Får se vad som händer. Kanske kan övertala henne att gå någon annanstans.

I går hände inte mycket. Först jobbade jag på dagen, sedan satt ja hemma å slappade me min bror. Klockan sju kom Jennifer och då åt jag sill och potatis för andra gången den dagen. Satt bara å pratade under kvällen. Efter att hon hade gått ringde jag Martin och halv två typ somnade jag.

Det kändes rätt okej att Martin tillbringade midsommar med Gabbi... Fram tills ja pratade med henne :-P Behövde inte bli lessen, men jag blev det ändå. Sen blev Martin lessen... Fast det gick över. Han va väldigt kärlekskrank i går. Tror minsann att han var lite full.. :-)

Idag håller vi tummarna för Sverige!!

No comments: