Monday, May 19, 2008

Jag är så trött

Fattar ni vad jag kräks på min jävla uppsats nu. Vill bara att den ska va klaaar. Vill att inlämningsdagen ska va idag så jag inte behöver försöka få den bättre längre. Vill bara lämna in skiten, å ta smällen sen. Jag inbillar mig att smällen blir liite lättare att ta sen (vem försöker jag lura?). Har mailat min examinator TRE gånger, och frågat honom när sista inlämningsdag är. Vet ni hur många gånger han har svarat? INGEN. Känns som att han straffar mig för att jag inte var med på den där examinatorträffen. Men somliga människor måste ju faktiskt jobba. Tro det eller ej. Det var ju inte så att jag struntade i att komma, utan jag mailade i god tid innan och berättade att jag inte kunde komma. Men nu tänker han visst inte svara på mitt mail och berätta när jag ska lämna in skitupopsatsen. Vem vet, kanske är det försent? Kanske har jag mer tid på mig? Fast jag vill inte ha mer tid. Jag vill bli av med den NU.

På onsdag kommer min mamma och hälsar på. Ska bli mkt trevligt. Lite trevligare dock om man slapp att jobba....

Apropå jobb...Ska kolla nu om det kommit ut nåt nytt för dagen. Har hittat ett i Nässjö. Vill man jobba i Nässjö?

1 comment:

Jennie said...

jag vill åka till nässjö o hälsa på alla mina släktingar som bor där :)