Sunday, January 06, 2008

Noll självdisciplin

Fy vad jag är slö. Har aldrig varit med om maken. Martin åkte till skolan i förmiddags, och jag som har en tenta nästa lördag, barrikerade mig i soffan. Och här har jag sedan suttit sedan dess. Slötittat på TV, kollat runt på allt mellan himmel och jord på nätet, och boken har snyggt och prydligt legat ihopslagen på bordet framför mig. Varför varför varför? Hur har jag klarat mig så långt i skolan, det är ett under...

Jag har även bokat hotellrum till mig och Martin idag. Formule 1... Skabbigt, men billigt. Vi ska bara upp en helg och gå på min kusins 50-årsfest, så det fick bli det billigaste alternativet. Det ligger på rätt sida av stan me, så det passar ju bra. Har också kollat upp lite hotell till min och Karins planerade weekend i Sthlm i vår. Det ska bli såå kul. Vi ska dock INTE bo på Formule 1 :-)

Nytt år har det hunnit bli också. 2008... Undrar hur det här året blir... Vi hade en lugn och trevlig nyår. Åt mat hemma hos Erik. Jennifer var här me. Det var kul.

Satt och klurade på bra och dåliga saker som hänt förra året, och tror att jag kommit fram till att det bästa som hänt under 2007 är att jag och Martin flyttade till vår fina lägenhet, cykelturen på Fårö, att så många kom till mig när jag fyllde 30 år och slutligen - julen. Det betydde självklart jättemycket att Martin var där, men också att Hege var där. Det var den bästa julen jag upplevt på länge.

Det sämsta med 2007 är att Leif inte kommer bli bra igen...

Nu ska jag se på Intermational Horse Show.

No comments: