Tuesday, December 26, 2006

Jul jul, strålande jul...

Ja, då var julen över för den här gången.. Känns som vanligt väldigt sorgligt... Fast jag har mycket att se fram emot så jag överlever nog. Längtar verkligen efter Martin ovh till nyår. Ska bli så mysigt...

Haft en bra jul... Som vanligt ungefär. Dan före dopparedan va Sylve, Jenny, Julia och Jennys pojkvän Kiffe här och åt kalkon å spelade bingolotto. Det va mycket trevligt, kanske till och me den ny tradition? Jenny vann både två sverigelotter och 100 kr. Sedan öppnade vi nästan alla julklappar efter bingot, även det kanske en ny tradition. Fick en massa fina saker - Lost-box, en tröja och en skiva (Magic Numbers) av bror; en kokbok av Sylve; en morgonrock, påslakan, duntofflor, body butter, Pengabrorsan, en skål och rökelse av mamma; eltandborste, oasis samlingsskiva, strumpor och godis av pappa. Känner mig mycket nöjd. Jennifer fick en dator. Så kul! Nu kan vi äntligen prata på msn.

Julafton firades vid Tommie och Elsa. Mat, godis, alkohol, spel och "Litet hus vid skogens slut"... Kan inte bli mycket bättre :-) I går va en riktigt slappardag... Satt å slötittade på American Idol, gick till affären och satt hemma vid Jennifer och slötittade på tv där... Det är så en juldag ska tillbringas tycker jag...

I dag har jag trängts med folk på stan. Riktigt dålig rea i år. Hitta en jacka, men den var slut när ja skulle köpa den... Köpte till slut tre toppar.. Ingen på rea...

I kväll blir det alkohol me Jennifer och Hanna... Och Pascal... Får se om vi kommer in nånstan.. Lär va knökfullt...

Nu ska jag vila lite innan de blir julmat hos Sylve...

No comments: