Monday, December 18, 2006

nu skiter jag i barnen med utvecklingsstörda föräldrar

Idag tog jag och Anna officiellt jullov. Orkar inte plugga mer nu innan jul. E så trött på alla stackars barn till föräldrar med utvecklingsstörning så jag vill bara spy på dem.

I helgen firade jag och Martin lite jul. Fick väldigt fina julklappar av honom... Två kastruller, ett par Puma-shorts, en fjällräven-ryggsäck, ett par racksockor och en gosig mössa... Jag måste ha varit väldigt snäll i år :-)

Snart bär det av hem till mamma... På onsdag för att vara exakt. Det ska bli mysigt att komma hem å fira jul och äta god mat men lite tråkigt att åka från Martin... Vi får alltid lite seperationsångest när vi ska åka ifrån varann. Som mamma typ...

Kom på precis att jag ska göra ytterligare en uppgift som ska vara färdig efter jul. Får nog ta tag i den i morgon.. Så blev de me det jullovet...

No comments: