Friday, April 17, 2009

Återbesök

Va hos frisören idag igen. Svalde all nervositet i tisdags och gick in och sa att jag inte var nöjd. Sånt där är skitläskigt tycker jag... Var iaf där i dag och lade i mer ljus färg och klippte till luggen lite. Det är ff liite randigt i luggen tycker jag, men ändå bättre. Vad gäller formen förstod jag att hon inte skulle kunna åstadkomma underverk eftersom den är så kort, men det var värt ett försök. Tror dock inte att det blev så mycket bättre, hon har helt enkelt en konstig smak. Bad att hon skulle skära den snett liksom, men hon klippte den kort på en sida, så nu är den ännu mer nitti. Fast jag måste säga att hon var väldigt trevlig och hjälpsam och la ner tid på att styla mig efteråt trots att jag ju inte betalade nåt den här gången, så jag ska inte klaga för mycket :-) Luggen växer ju faktiskt ut.

I går opererades Magnus igen. Nu har de tagit bort hela (förhoppningsvis) kärlnystanet i huvudet, och synen verkar inte ha blivit sämre så jag är så glad för hans skull. Hoppas nu han slipper mer krångel med huvudet.

I morgon ska vi åka till Sthlm och Adis. Det ska bli så kul att träffa henne, Andreas säger att hon växt massor och att hon skrattar jättemycket nu. Har längtat efter faastas lilla Adis.

Undrar vad man ska äta ikväll... Detta eviga dilemma...

No comments: