Thursday, July 09, 2009

King of pop

Jag hoppas Michael Jackson äntligen äntligen får lite frid nu efter att ha levt som en jagad hare i flera år... Kommer ihåg när de visade en av hans konserter på TV och jag satt i mammas och pappas säng och grät för att det var så mäktigt. Han var verkligen en av de största...

En dör, en annan föds... Lilla Ebba kom till oss den 13 juni... 3810 gram och 51 cm lång. Hon har massa mörkt hår som jag hoppas att hon får behålla och är väldigt söt. Vem säger inte så om sitt barn måntro?? Dock kom det lite som en chock hur jobbigt det är att ha en liten bebis. För att inte tala om hur jävligt det är att amma. Det gör ont, det ger upphov till stress (får hon i sig tillräckligt? hur ofta ska hon äta? hur länge ska hon äta?) och det gör en till en liten fånge i sitt eget hem. De som påstår att det är underbart mysigt att få barn hoppas jag ljuger... Jag tycker att hon ÄR underbart mysig (när hon inte skriker till kl fem på morgonen), men det är allt annat än roligt... Det blir dock lättare och lättare och tur är väl det :-)

Här kommer lite upphov till gåshud för att hedra MJ...

No comments: