Tuesday, June 19, 2007

Ja, ja förstår inte hur ja tänker...

På midsommar ska vi va hemma hos oss. Andreas, Jonas, Karin och Erik kommer runt två och då ska vi ha sillen och potatisen på bordet. Innan dess ska jag å Martin plocka blommor, fixa och dona samt göra oss i ordning. Ändå hör jag mig själv säga "ja, jag kan jobba mellan 7 och 13 på midsommar". Pucko säger jag bara. Jävla pucko... Hur trött kommer jag inte va den dagen? Och hur i hela friden ska jag hinna allt? MongoSandra... Måste nog räkna ut hur mkt jag tjänar på det... Vänta... 1044 kr innan skatt... Hur mycket blir de efter skatt? Vet ej...

Fan

1 comment:

Jennie said...

du får lära dig trolla. precis som jag gör när ja inte har pengar. fast du får trolla lite me tiden kanske??? ett alternativ iaf. vet inte om d funkar dock.