Tuesday, April 17, 2007

Blåsor...

Har hela tungan full med blåsor... Gör så in i helvetes ont så jag tror aldrig jag har känt värre smärta. Varje gång jag sväljer så känns det som att bita sig i tungan. Har nog fått nåt virus av nåt slag, känner mig allmänt hängig. Fast lite beror säkert på att jag knappt kunnat äta eller dricka sen lördags kväll. Ni anar inte vilket mat och drick-kalas jag ska ha när det här gått över. Jag har liksom nått en gräns av hunger och törst som jag aldrig snuddat vid innan.

Annars då? Melwin kom i fredags... Fast inte ens det känner jag nån större glädje över för dessa jävla blåsor. Skriver mer om det sen när jag orkar...

Nu ska ja försöka ta mig upp för den långa backen hemåt. Ska nog köpa med mig en cola, proppa i mig värktabletter (jo, tro det eller ej så försvinner det onda av treo) och dricka upp den. Får se hur det går...

1 comment:

Jennie said...

usch du d där låter inget roligt alls. så nyfiken på lilla kissekatten så ja hoppas du skriver o berättar snart.
kram o puss