Monday, August 21, 2006

...

Vissa dagar suger verkligen allt... I dag är det en sådan dag... Min kropp funkar inte som den ska. Jag kommer nog aldrig bli mamma den dagen jag skulle vilja det.... Fast barn är bara äckliga och skrikiga så jag överlever nog.

Överallt är det en massa flugor oxå..

Över 200 000 i studieskulder...redan... Fy fan! Undrar fan om det är värt det asså..

På csn's hemsida står det att ja har utnyttjat 180 veckor, vilket är fel. De har räknat med den föregående terminen då jag hade studieuppehåll. Blä för csn!

Ska jobba natt på onsdag och ångrar att jag lovade det. Kommer va så trött så trött i skolan på torsdag...

Mina två "rumskompisar" har kommit tillbaka nu.. Eller en är nyinflyttad om det ska va korrekt. Hon verkade rätt skum... Så jävla trist att bo med två andra när toalettdörren knappt går att låsa och toaletten spolar ungefär lika bra som en väldigt dålig toalett... Får säga till när ja hämtar busskortet. Snälla Martin har lånat mig pengar så jag kan hämta ut ett kort nu, för själv är man ju så jävla pank.

Bra saker? Hm.. Har tecknat en hemförsäkring idag... Fick CSN-papprena idag så nu har jag lämnat studieförsäkran... Har haft en mysig helg med Martin i Smögen. Föråt oss på skaldjur. Kommer dröja länge tills jag känner sug efter kräftor igen :-)

1 comment:

Jennie said...

neej, skaldjur som e så gott o speciellt i smögen. ja äter hur mycket som helst när ja e där. gott gott!!